cwiczenia

Zajęcia grupowe

Nasz klub oferuje usługi na najwyższym poziomie. Oferujemy m.in. zajęcia z zakresu treningów siłowych, ruchowych, funkcjonalnych, zajęć grupowych (w tym np. bardzo popularny ostatnio trening na profesjonalnych trampolinach) czy opieki dietetycznej.


1. Brazylijskie pośladki

Poziom średniozaawansowany

Zajęcia fitness, które są jednymi z najbardziej popularnych i cenionych przez kobiety. Przy tej aktywności fizycznej skupiamy się głównie na mięśniach pośladkowych – uczymy jak, kiedy i przy jakich ćwiczeniach najbardziej aktywować priorytetową część ciała. Każde zajęcia są rozpoczynane rozgrzewką (w celu rozgrzania i przygotowania ciała do wysiłku) oraz aktywacją mięśni. Kolejno na naszych zajęciach wzmacniamy cały pośladek, na co składa się mięsień pośladkowy wielki, średni oraz mały. Zajęcia kończymy odpoczynkiem, wyrównaniem oddechu, uspokojeniem oraz rozciąganiem.

„Brazylijskie pośladki” to 50 minut dla nas, kobiet, które:

  • pragną pozbyć się cellulitu na pośladkach oraz tyłu ud,
  • dla kobiet, które stawiają na wzmocnienie swojego ciała,
  • dla osób, które nie przepadają za formą „cardio”, a cenią sobie wysiłek statyczny,
  • dla osób, które chcą dobrze czuć się w bikini,
  • dla kobiet, które są zdesperowane do działania i osiągniecia swojej wymarzonej figury!

WAŻNE!

Na te zajęcia instruktorka Ola zaprasza każdą osobę bardziej lub mniej doświadczoną, ponieważ obowiązuje na nich zasada „tyle ile możesz” to znaczy, że każdy ćwiczy w swoim tempie i nie trzeba dotrzymywać tempa osobie prowadzącej zajęcia.


2. Brzuch Uda Pośladki

Poziom zaawansowany

Trening modelujący i wzmacniający dolne partie ciała. Główna cześć zajęć składa się ze statycznych i dynamicznych ćwiczeń, które mają za zadanie ujędrnić i ukształtować mięśnie ud i pośladków oraz umodelować brzuch. Ćwiczenia wykonywane są w zmiennym tempie poprawiając kondycję oraz spalając tkankę tłuszczową.


3. Coton Girls – kick boxing dla kobiet

To zajęcia o charakterze ogólnorozwojowym, rozwijające ciało i umysł. Kick boxing łączy w sobie elementy boksu oraz kopnięć wykorzystywanych m.in w Taekwondo i Karate.

Na zajęciach rozładujesz swoje emocje i stres. Na początku nauczysz się techniki, poruszania się w walce oraz boksu i kopnięć na tarcze, z czasem również trenując w parach. Efektem treningu będzie poprawa kondycji i wytrzymałości, a także poprawa sylwetki.


4. Flow

Poziom średniozaawansowany

Flow to trening podczas którego rozluźnisz swoje ciało i umysł.

Jest połączeniem jogi, mobility z elementami zdrowego kręgosłupa i metody Pilates. Na zajęciach skupiamy się na poprawie mobilności i elastyczności naszego ciała, wzmocnieniu mięśni głębokich oraz rozluźnieniu i rozciąganiu przykurczonych mięśni. Więc jeśli masz problem z bólem pleców, bioder, dużo siedzisz, chcesz zacząć się ruszać – te ćwiczenia są zdecydowanie dla Ciebie!


5. KICK BOXING

Poziom średniozaawansowany

Jeśli chcesz się odstresować, poprawić swoją kondycję, koordynację ruchową czy siłę fizyczną, kickboxing zapewni Ci wszystkie te elementy.

Kick boxing łączy w sobie elementy boksu oraz kopnięć wykorzystywanych m.in w Taekwondo i Karate.


6. Piękno i Siła

Poziom średniozaawansowany

Piękno i siła – jest to w inaczej kalistenika, czyli rodzaj aktywności opierającej się na sile i wytrzymałości własnych mięśni, bez dodatkowego sprzętu czy obciążenia.

Ten rodzaj treningu przynosi szybkie i widoczne rezultaty.

Harmonijnie wzmacniają mięśnie całego ciała, wysmuklają sylwetkę, zmniejszają wady postawy i bóle kręgosłupa, rozwijają równowagę i koordynację ruchów.


7. Pilates

Poziom podstawowy

Pilates przez niektórych uważany za nudny fitness, owszem to zajęcia inne niż tabata, TBC czy ABT, są spokojne i towarzyszy im relaksująca muzyka jednak przynoszą spektakularne efekty . Są to ćwiczenia rozciągające, wzmacniające oraz łagodzące jakże częste dzisiaj bóle kręgosłupa. Pilates zawiera elementy jogi, baletu, ćwiczeń oddechowych, jest to sport podczas którego naprawdę można się zmęczyć. Poszczególne ruchy wykonuje się powoli kontrolując każdy mięsień, głównie przy obciążeniu własnego ciała . Sekret tkwi w elastyczności tej metody, można dostosować dla osób początkujących, dla zaawansowanych sportowców ,ale przede wszystkim dla osób cierpiących na bóle kręgosłupa ,dzięki wzmacnianiu mięśni głębokich które są często pomijane w innych metodach ćwiczeń. Dlaczego podczas zajęć cały czas słyszymy: „wdech i wydech ” otóż praca z oddechem jest kluczowa podczas zajęć, uczymy się prawidłowo oddychać przeponą dotleniając całe ciało, usuwając toksyny z płuc oraz zmniejszać poziom kortyzolu w organizmie.

Czas trwania zajęć jest to 50 min podczas których czeka Ciebie i twoje ciało niespotykany dotąd relaks .


8. Tabata

Poziom średniozaawansowany

Tabata to trening wydolnościowy prowadzony w formie interwałów, który poprawia wytrzymałość mięśniową oraz adaptuje układ nerwowy do szybszego wysiłku. Tabata to rodzaj ćwiczeń, który jest na naszej siłowni praktykowany od ponad 2 lat.

Osoby, które uczęszczają na te zajęcia od tamtej pory zauważyły u siebie:

  • utratę nadmiaru tkanki tłuszczowej
  • WIDOCZNĄ I ODCZUWALNĄ POPRAWĘ KONDYCJI przy codziennych czynnościach takich jak szybkie wchodzenie po schodach, bieganie, szybki marsz, podnoszenie codziennych cięższych rzeczy,
  • większą energię, motywację do działania
  • wzmocnienie mięśni całego działa,
  • poprawę mobilności.

Tabata to zajęcia ogólnorozwojowe przeplatane z ćwiczeniami dynamicznymi cardio i wzmacniającymi za pomocą lżejszych ciężarów.

Zapraszamy na nie wszystkie osoby pragnące poprawić swoją kondycję, sprawność fizyczną i wydolność jak również wzmocnić każdą partię swojego ciała.

WAŻNE!

Na te zajęcia instruktorka Ola zaprasza każdą osobę bardziej lub mniej doświadczoną, ponieważ obowiązuje na nich zasada „tyle ile możesz” to znaczy, że każdy ćwiczy w swoim tempie i nie trzeba dotrzymywać tempa osobie prowadzącej zajęcia.


9. Turbo spalanie

Poziom zaawansowany

Zajęcia fitness (jak sama nazwa wskazuje) mają na celu ZABIĆ TŁUSZCZ. 50 minutowy trening cardio, który ma na celu:

  • spalenie tkanki tłuszczowej,
  • poprawę kondycji i wydolności,
  • wymodelowanie sylwetki i poprawę postury,
  • podniesienie ogólnej sprawności fizycznej

Na te zajęcia zapraszamy każdą osobę, która uznaje, że jeżeli nie wyjdzie z zajęć spocona to nie można zaliczyć tego do treningu 🙂 Gwarantujemy niecałą godzinę nastawianą na pozbycie się niechcianych kilogramów.

WAŻNE!

Na te zajęcia instruktorka Ola zaprasza każdą osobę bardziej lub mniej doświadczoną, ponieważ obowiązuje na nich zasada „tyle ile możesz” to znaczy, że każdy ćwiczy w swoim tempie i nie trzeba dotrzymywać tempa osobie prowadzącej zajęcia.


10. Zdrowy kręgosłup

Poziom podstawowy

Zajęcia prozdrowotne, o niskim poziomie intensywności. Znajdzie się tu zestaw pozycji, które pomogą pozbyć się bólu pleców i zachować zdrowy kręgosłup.

Lekcja skierowana dla osób odczuwających dyskomfort w odcinku szyjnym, piersiowym, lędźwiowym oraz przeciwdziałająca chorobom kręgosłupa i usprawniająca jego funkcjonowanie. Dzięki systematycznym ćwiczeniom nauczysz się utrzymywać prawidłową postawę ciała oraz wyeliminujesz ból pleców, wzmocnisz mięśnie przykręgosłupowe, przestaniesz się garbić.

Zajęcia odpowiednie dla osób pracujących wiele godzin przy komputerze, dla osób starszych, czy też dla osób zestresowanych.


11. POWER JOGA

Poziom średniozaawansowany

Vinyasa Power Joga to dynamiczna odmiana jogi oparta na pełnych energii i skupienia sekwencjach. Asany ułożone w energetyczne flow w połączeniu z oddechem płynnie wprowadzą Cię w rytm własnego ciała. Zajęcia wzmacniające core, budujące równowagę, siłę nóg, siłę rąk, siłę oddechu i wewnętrzną moc.

Ćwiczenia fizyczne wpływają bardzo korzystnie na nasze zdrowie i samopoczucie. Regularne treningi wspierają działanie układu: oddechowego, ruchowego, nerwowego, pokarmowego, krążenia i krwionośnego.


12. FIT&JUMP TRAMPOLINY

Poziom podstawowy

Podejmowanie regularnej aktywności fizycznej prowadzi do lepszej stymulacji całego ciała oraz zwiększenia motywacji w życiu codziennym. Potrzebujemy w ciągu całego tygodnia momentu, w którym możemy się odprężyć i zapomnieć o obowiązkach. Jeżeli wcześniej nie udało Ci się długo wytrzymać w postanowieniach i obietnicach, bo zabrakło wytrwałości i zabawy z tego co robisz to znaczy, że koniecznie musisz spróbować swoich sił na zajęciach na trampolinach. Przekonaj się, że trening Fit and Jump to intensywne spalanie kalorii i świetna zabawa.


13. MOC ZDROWEGO CIAŁA

Poziom podstawowy

Jest to trening skierowany dla każdego. Na zajęciach skupiać będziemy się nad wzmacnianiem całego ciała. Na treningu możesz spodziewać się prostszych i trudniejszych wariantów ćwiczeń i będziesz mieć możliwość dostosowania któregoś pod siebie. Zdrowe ciało to silne ciało, dlatego warto je regularnie wzmacniać.


14. STRETCHING

Poziom podstawowy

Stretching to zajęcia o niskiej intensywności, nastawione na rozciąganie mięśni i ścięgien, wsparcie układu kostnego, wzmocnienie stawów oraz relaks całego ciała. obejmuje ćwiczenia izometryczne (szybkie spięcie mięśni, a następnie powolne ich rozluźnianie) oraz elementy technik oddechowych. Stretching sprawdzi się doskonale jako uzupełnienie ćwiczeń siłowych czy wzmacniających, a nawet fizjoterapii np. po kontuzjach, ale także jako odrębny trening harmonijnie usprawniający całe ciało.


KONTAKT

881 683 444
ul. Błonie 4, Brzeg biuro@cotonfit.pl

GODZINY OTWARCIA

poniedziałek - piątek:
700 - 2200
sobota / niedziela:
800 - 1600