Zajęcia fitness

Fit Ball

Zajęcia na dużych piłkach, które stosowane są również w rehabilitacji. Fit ball to wspaniały trening ogólnorozwojowy. Ćwiczenia na piłce świetnie wzmocnią nasze ciało w odciążeniu kręgosłupa. Piłka jest wykorzystywana jako jeden z lepszych przyborów do treningu funkcjonalnego, podczas którego nie izolujemy pracy mięśni, trenujemy kompleksowo całe ciało i jednocześnie wzmacniamy mięśnie posturalne, poprawiając naszą równowagę i siłę wewnętrzną.

Trening polecany zdecydowanie dla wszystkich.

Step

Zajęcia, podczas których używamy platformy – stepu. Trening polega na stopniowej nauce  choreografii, która daje nam mnóstwo radości oraz poprawia naszą pamięć i koordynację ruchową. Instruktor  krok po kroku wprowadza i naucza dane elementy choreografii a te na koniec zajęć tworzą zaskakującą całość. Lekcja, podczas której  spalicie mnóstwo kalorii  i tkankę tłuszczową oraz poprawicie swoją kondycję  i siłę mięśni nóg. Przy tym wspaniała, energetyczna zabawa.

Zajęcia przeznaczone dla osób, które postawiły już pierwsze kroki na sali fitness.

Cellu Stop

Trening o średniej intensywności, ujędrniający całe ciało, polecany osobom ze skłonnościami do cellulitu. Pierwsza część lekcji to dynamiczna rozgrzewka w formie krótkiego, prostego układu choreograficznego. Kolejna część zajęć przeznaczona jest na ćwiczenia wzmacniające wykonywane w różnym tempie i różnych pozycjach sprzyjających walce z cellulitem.                 W końcowej fazie zajęć przeprowadzamy ćwiczenia rozciągające (stretching) oraz relaksacyjne.

Trening dla wszystkich, bez względu na wiek czy stopień zaawansowania.

Trampoliny – Fit & Jump

Fitness na trampolinach to nowoczesna i rewolucyjna metoda, którą musisz wypróbować! Skaczemy, spalamy, śmiejemy się i ćwiczymy w rytmie energicznej muzyki. Trampoliny pomagają wygrać z grawitacją i poprawić kondycję ciała. Podczas ćwiczeń angażujemy większość mięśni, dzięki czemu nasze ciało będzie zgrabniejsze i jędrniejsze. Są to proste ćwiczenia wykonywane intensywnie. Na jednych zajęciach możemy spalić nawet 800 kcal i mieć frajdę z zabawy, której nie powstydziłby się 8-latek. Prowadzone ćwiczenia nie obciążają stawów

Zajęcia na trampolinach są dla każdego, bez względu na wiek, płeć, wagę czy aktywność fizyczną.

Power Interwał

Zajęcia ogólnorozwojowe, przeznaczone dla osób, które pierwszy kontakt z fitnessem mają już za sobą. Intensywny trening, który łączy naprzemiennie ćwiczenia cardio z ćwiczeniami wzmacniającymi (kształtującymi i ujędrniającymi sylwetkę). Podczas treningu interwałowego łączone są ćwiczenia siłowe z układem aerobowym. Dynamiczna część zajęć polega na rozgrzaniu organizmu oraz podniesieniu tętna, co uruchamia proces spalania tkanki tłuszczowej. Kolejna część przeznaczona jest  do kształtowania, modelowania i rzeźbienia sylwetki. Przeplatane tempo nie pozwala organizmowi odpocząć aż do momentu relaksacji. Celem treningu jest poprawa wydolności układu krążenia oraz układu oddechowego, wzrost zdolności kondycyjnych organizmu i spalanie tkanki tłuszczowej.

Zajęcia dla Pań i Panów, którzy oczekują czegoś więcej od zajęć fitness.

Zumba

Zajęcia fitness poprawiające sylwetkę i pozwalające na zrzucenie wagi w bardzo atrakcyjny sposób. To przede wszystkim dobra zabawa, uczestnicy nie zdają nawet sobie sprawy, że ćwiczą i po prostu wracają bo niesamowicie spędzają czas, a po pewnym okresie zaskakują ich rezultaty. Zumba jest bardzo efektywna – jako trening cardio łączy zabawę z wysiłkiem, poprawia samopoczucie, wyzwala pozytywną energię, ale również rzeźbi i ujędrnia nasze ciało. Dzięki godzinie dynamicznych ćwiczeń o zmiennej intensywności możemy spalić aż 600 kcal. Dzięki połączeniu energetycznej i motywującej muzyki w dynamicznych rytmach latynoamerykańskich i innych przebojów tanecznych tj.: cumbia, merengue, salsa, samba, cha-cha, mambo, twist, reggaeton, flamenco, rumba, taniec brzucha,twist z wyjątkowymi krokami oraz ich prostymi połączeniami, Zumba zrywa z monotonią normalnych zajęć grupowych i jest od wielu z nich intensywniejsza.

Zajęcia dla każdego bez względu na wiek, płeć i kondycję.

Power Pump

Ćwiczeń ze sztangą, wykonywanych przy muzyce. Ten rodzaj treningu ma za zadanie poprawę ogólnej wydolności organizmu, wzrost wytrzymałości i siły mięśni bez widocznego wzrostu ich obwodów. Utrata podskórnej tkanki tłuszczowej podkreśla zarys mięśni. Do ćwiczeń wykorzystywana jest sztanga o zróżnicowanym ciężarze w zależności od wzmacnianej grupy mięśniowej. Stworzona dla potrzeb lekcji choreografia ma na celu określenie ilości powtórzeń, zakresu ruchu i intensywności. Połączenie treningu siłowego z wytrzymałościowym oraz charakter pracy aerobowej i anaerobowej daje najkorzystniejsze efekty wzmacniania organizmu.

Zajęcia dla każdego bez względu na wiek, płeć i kondycję.

Trening obwodowy

Jest to kompleksowy trening poprawiający ogólną sprawność fizyczną, kondycję i wytrzymałość siłową, a także skutecznie redukujący tkankę tłuszczową. Podczas treningu wykorzystywany jest obwód z poszczególnymi stacjami, dzięki którym angażujemy do pracy różne partie mięśniowe. W tego rodzaju treningu wykorzystywany jest różnorodny sprzęt sportowy m.in. hantle, piłki, stepy, bosu czy ketle.

Trening dla Pań i Panów zarówno początkujących jak i zaawansowanych.

Power Yoga

Jak sama nazwa mówi (Power- siła) ma wyrazić energiczność i wigor tego stylu yogi. W rzeczywistości powstał on na bazie fitness i asztanga yogi, zbliżając się jednocześnie do stylu Vinyasa Yoga. Priorytetem podczas tych zajęć jest mocna praca z ciałem, poprawa wytrzymałości mięśniowej i elastyczności. Świetnie odnajdują się na takich zajęciach osoby, którym nie odpowiada długie trwanie w pozycjach czy medytacja.

Zajęcia dla każdego bez względu na wiek, płeć i kondycję.